Türkiye’nin en genç ve donanımlı teknoloji şirketlerinden biri olan Onicorn, 2018 yılı Şubat ayında İstanbul’da kuruldu. Deneyimli yönetici ekip ve dinamik bir çalışan kadrosuna sahip olan Onicorn, geleceğin teknoloji yıldızlarından biri olmanın hedefi ve motivasyonu ile büyümeye kendini adadı.

İletişim

Maslak Mahallesi, Dereboyu Cad. Beybi Giz Plaza No:1, Kat:32 Sarıyer/İstanbul

info@onicorn.com.tr

+90 212 286 00 30

Blog

Dijital dönüşümün önemli bir ayağı haline gelen RPA teknolojisi, hızla gelişirken birçok sektöre de entegre olmaya devam ediyor. Robotik süreç otomasyonunun önemli kullanım alanlarından biri olan bankacılık ve RPA kavramı günden güne önemini kazanırken; gelin RPA’nın bankacılıktaki uygulama alanlarını, katkılarını ve kapsamını inceleyelim.

Bankanız İçin Neden RPA Teknolojisini Keşfetmelisiniz?

Yazılım robotlarının gücüyle yapay zekayı bir araya getiren RPA, bankanızdaki rutin işleri optimize eden, işleyen, hesaplayan ve kontrol sağlayan bir teknolojidir. Rpa aynı zamanda hata payını da ortadan kaldıran; riski sıfıra indiren bir yazılımdır. Şirketlerin ortalama yıllık hareketleri içinde var olan %3’lük hata payını %0’a düşüren ve ROI’yi %17 oranında azaltabilen RPA teknolojisi ile ilgili “ RPA İle Hata Payını Sıfırlayın!” yazımızı ziyaret ederek; RPA ile hataya yer vermeden işlerinizi nasıl optimize edebileceğinizi inceleyebilirsiniz.

Bankalar her gün yüzlerce, hatta binlerce rutin işin yapıldığı bir sektördür. Çalışanların uzun saatler harcadığı bu işleri RPA ile çözebilir ve çalışanlarınızın bankanıza katkı sağlayacak daha önemli işlemlere yönelmesini sağlayabilirsiniz. Makine öğrenmesiyle çalışan RPA teknolojisini; sisteme girdiğiniz veri akışlarını SAP’a girerek kullanmaya başlamanız mümkün!

Finansal İşlemler İçin RPA

Rpa bankanızdaki finansal işlemler esnasında insan müdahalesi gerektirmeyen hesaplamaları kolayca yapabilir. Elde ettiğiniz verilerin; oluşturulmasından sisteme girilmesine ve hatta müşteri bilgilendirmelerine kadar dijital asistan dediğimiz bu teknolojiden yararlanabilirsiniz. Bankacılık işlemleri, saniyeler içerisinde gerçekleşen birçok gönderim işlemini de kapsar. Özelleştirilebilir iş akış bilgileriyle RPA’nın işlerinizi milisaniyeler içerisinde gerçekleştirmesine olanak tanıyabilirsiniz.

Aynı zamanda bankalar mesai saatleri sonunda kapansa da, RPA yorulmadan ve kesintisiz bir şekilde 7/24 çalışır. İş performansı her an aynıdır. Bu da işlem hatalarının ortadan kalkmasını sağlar.

Kredi Kartı Başvurularında RPA

Sınırlı bilgiler ile yapılan kredi kartı başvuruları için de RPA sanal personeli, iş ortağınız olabilir. RPA aldığı bilgileri sisteme girerek; kredi kartlarının oluşmasına kadar olan süreci yapabilir niteliktedir. Çalışanlarınızın tekrar eden bu işlerle uğraşmasını engelleyerek; onları daha nitelikli işlere yönlendirir. Aynı zamanda başvuru sürecindeki uzun bekleme sürelerini, minimum seviyeye indirir ve müşterilerinizin memnuniyet seviyesini artırarak “ sadık müşteri” kavramını gündeme getirir.

Bankanızın Çağrı Merkezi Süreçleri İçin RPA

Bankacılık hizmetlerinin önemli bir kolu olan; çağrı merkezi süreci RPA ile verimli bir hale getirilebilir. Nasıl mı? Dijital asistanınız, işlemleri kısa süreler içerisinde çözerek daha fazla müşteriye, daha kaliteli hizmet sunar. Dakikalarca sürebilen çağrı süresini optimize ederek minimum seviyeye indirir. Ve bu da bankanızın kaynaklarını daha verimli kullanmanıza olanak tanır. İnsan kaynaklı oluşabilecek hatalar, sıfıra iner. Böylece çağrı sürecinizde yanlış anlamalara bağlı hatalar ortadan kalkar.

Bankacılıkta devrim yaratacak ve işlerinizi optimize ederek; büyümenize olanak tanıyan RPA teknolojisi ile tanışın. Hemen bizimle iletişime geçin, iş süreçlerinizi RPA ile nasıl dönüştürebileceğimizi planlayalım.

Leave a comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.