You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

İşgücü yönetiminin uzun süredir varlığına rağmen,çeşitli nedenlerden dolayı, günlük işlemlerinde işgücü yönetimini uygulayan şirketler, en iyi işgücü yönetimi uygulamasının mümkün olabileceği yüksek verimlilik seviyesine ulaşamamış durumdadır. Birçok senaryoda olduğu gibi, kullanılan araç ve uygulamalar bu sonuçların oluşumuna karar veriyor.


WorkGenda, kullanılan araç ve uygulamayı en iyi şekilde yönetebilmek için oluşturulmuş ve tasarlanmıştır. WorkGenda'nın bilimsel fundamenti, tahmin ve kapasite yönetiminden zamanlama ya da gün içi yönetimine kadar her büyük işgücü yönetiminde maksimum verimlilik sağladığı noktalar aşağıdaki gibidir;


  • • Tahminlerin tam otomatik olduğunu hesaplamak: WorkGenda'nın AI tahmin motoru, kullanıcı tarafından hiçbir işlem olmadan günde 24 saat kesintisiz çalışır.

  • • Maksimum ekonomik verimlilik için en önemli bileşen olan kapasite hesaplaması tam otomatikleştirilmiş ve optimize edilmiştir: WorkGenda'nın kapasite yönetim işlevi, OPEX'te önemli azalmalara yol açan çok yetenekli ve medya harmanlama ortamının olası senaryoları için pazardaki en doğru hesaplamayı sağlar.

  • • WorkGenda'da da işgücü yönetiminin planlama kısmı otomatikleştirilmiştir: 3000 çalışan sayısına sahip firmalar için birkaç dakika içinde bir haftalık program oluşturulabilir. Böyle bir yetenek, her WFM yöneticisi ve planlayıcısı için kontrol aralığını sadece minimum 6 faktör ile genişletmekle kalmaz, aynı zamanda mevcut ekibe bağlı olarak uzun vadeli bir senaryo için kullanım imkanı sağlar. Örneğin; yıllık olarak tam bir program üretme konusunda çok istenen kapasiteyi sağlıyor ve bu da anında beceri kullanılabilirliği ve eksikliğine ilişkin bir boşluk analiziyle sonuçlanıyor. Bu boşluk analizi, yapılandırılmış uzun vadeli bir işe alma ve eğitim programına kolayca dönüştürülebiliyor.

  • • Son olarak WorkGenda, gün içi yönetim sırasında oluşabilecek her durumu hızlıbir şekilde yönetmek için gerekli tüm esnekliği ve istihbaratı sağlamaktadır.

Tüm bu gelişmiş özelliklerin yanısıra, WorkGenda, servis tarifelerini çalışanların programlarıyla birleştirme özelliğini sunmaktadır.


Onicorn’un ele aldığı profesyonel beceri ve uzmanlıkla birleşen tüm bu işlevsellik ve otomasyon yetenekleri, herhangi bir çağrı merkezinin istediği kusursuz dönüşümü ve dijitalleşmeyi sağlayamaktadır. Profesyonel hizmet ve teknolojinin bu güçlü birleşimi, her çağrı merkezinde operasyonel mükemmelliğe başarılı bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır.